De va inte igår.

Här har det inte hänt så mycket på de senaste månaderna. Har direkt inte haft någon motivation till att blogga eftersom jag inte haft någon dator, bara min iphone.
 
Men, i onsdags fyllde jag 22 år och då mina vänner fick jag en ny redig dator av min fina älskling. En Macbook Pro. Den har jag blivit helt förälskad i. Älskar hur allt ser ut, så fräscht och organiserat. Skärmupplösningen är sanslös och den är riktigt snabb. Är superglad. Men lite saker är svårt att förstå sig på också.
 
I alla fall... Så kanske man kan skriva lite, då och då? Vi får väll se, men fick ett litet sug nu.
 
Inte mycket har hänt i alla fall, har jobbat och stått i, umgåts med nära och kära.
 
Nu sitter jag och äter stekta champinjoner med creme fraice och tomater med MASSA grillkrydda. Sen ska jag äta riskakor, med pizzasmak. Mums.
 
Vi hörs väll då, kanske?...
 
Nähä bara för att jag skulle blogga kunde jag inte lägga upp en bild, så ni får klara er ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0