Most nights I don't know

Här händer det inte direkt så mycket nu för tiden. Antar att jag varken haft tid eller lust att blogga. Vi har ju inte haft internet heller hemma så de har vart lite svårt.

Vad har jag gjort då?

Typ boat in mig i lägenheten, de är faktiskt riktigt fint nu och rätt ombonat. Nu är set gardiner i sov- och vardagsrum som ska upp sen lite smålull som blommor och sådär.

Sen går jobbet på somvanligt, heltid är rätt jobbigt att ställa om till. Orkar knappt göra någonting mer än det. Dagarna består av jobb - träning viss dagar - hem - middag - sova. Ärligt känner mig som en tant när jag lägger mig vid 21.00.

Är sjuk för 2:a gången på kort tid. Känns värdelöst och ensamt just nu.

Nu ska jag inte skriva mer för då kommet jag bara in i depp-mode.

Puss, speciellt till Safsiiiiii


Kommentarer
Postat av: Safi

Hahaha äntligen en uppdatering!!

2012-10-03 @ 22:02:56
URL: http://safiis.blogg.se
Postat av: Safi

Krya på dig! <3

2012-10-03 @ 22:03:25
URL: http://safiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0