When the drugs don't work no more, you get high on life

Jag är så sjukt trött. Det märks att kroppen inte är van att arbeta såhär intensivt. Upp varje morgon 05.15 jobba till 15.30 och träning på det. Ojoj, ska bli skönt med ledigt.
 
Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag drar ner till Skåne och Dennis. Sjukt hur mycket man kan sakna en person. Jag har börjat packa lite smått redan, ska ju vara borta rätt länge. Blir ca 3 veckor nu. Ska bli skönt att komma bort lite faktiskt. Behöver lite miljöombyte.
 
Hade egentligen tänkt att träna idag, men var så trött, orkar inte. Tränade faktiskt igår. Tror jag springer imorgon i stället. Imorgon blir en busy-day då med. Jobb, köra, handla, sringa och träffa Maddo. Det blir en bra dag,  behöver lite att göra så tiden går fort.
 
16 år i Paris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0