I roll up

Har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Jag orkar inte ens träna... Idag var en evighetsdag på jobbet och det kändes som fredag. Slutade 15.30 och pappa hämtade mig. På vägen hem stanna vi på affären för lite handling. Sen har mestadelen av eftermiddagen och kvällen gått till att packa och fixa för imorgon. Imorgon efter jobbet drar jag äntligen till min underbara pojkvän som jag saknar fruktansvärt mycket! Tåget går 16.09 är framme 21.30 om allt går vägen och då får jag äntligen kramas och pussas! Himla svårt med packningen eftersom jag blir borta så länge! Men de ordnar sig nog. Har även haft lite avskedsmiddah och tidigt namnsdagafirande med mamma och pappa! Käkade 3-rätters med jordgubbstårta till efterrätt! Mums så gott det var! Nu ni ska jag packa de sista och krypa till kojs! Puss!


Kommentarer
Postat av: Safi

Uppdatera!

2012-08-18 @ 10:48:29
URL: http://safiis.blogg.se
Postat av: Safi

Uppdatera!

2012-08-18 @ 10:49:00
URL: http://safiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0