Fast forward

Har låtit bloggen vila nu i en månad. Jag har haft lite annat för mig och har inte alls haft en tanke på att skriva någonting alls här.
 
Semestern hos Dennis i Skåne var underbar. Den bästa semestern någonsin. Vi gjorde så himla mycket roliga saker och hade det otroligt mysigt. Vi hann med en massa saker, allt från att bada, åka gocart, mysa och partaya.
Det kändes verkligen inte som 3 veckors tid.
 
Nu är jag hemma och verkligheten har satt igång. Jag har jobbat hela den här veckan och ska fortsätta med det. Har fått vikariat hela augusti och troligen blir det längre än så. Det är skönt att komma igång med lite rutiner igen.
 
Och nu har jag hösten framför mig med en massa spännande saker som väntar. Om 2 veckor flyttar jag och Dennis ihop. Jag längtar så himla mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0