Cravings

När vi var i Malmö, gick jag in på Zara. Först och främst, varför finns inte Zara i Uppsala? Uppsala är ändå en stor stad och det finns så sjukt mycket fina grejer där, i alla prisklasser med dessutom. I alla fall köpte jag mig ett par ljusa jeans och en vinröd oversizetröja där för en helt okej peng. Men... 
 
Dessa skor... Vad ska jag säga, så jävla snygga så jag tror jag dör. Är helt förälskad i dem. Fatta va snygga nu på sensommaren och hösten? Asfin färg och en cool detalj med nitarna. Men, såklart så kostar de en rejäl peng. Tror de va 950 ungefär. De pengarna finns ju just nu inte. Speciellt inte nu när man ska flytta och lägga pengar på andra grejer.
 
Om jag var rik, då hade jag mer än gärna klickat hem dem ifrån Zaras hemsida.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0